ظهور مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) چگونگی ذخیره شرکت ، پردازش و مدیریت اطلاعات مشتری را تغییر داده است. از اولین دستیابی به آخرین سفارش خرید ، شرکتها اکنون میتوانند همه چیز را درباره تعامل خود با مشتریان ، که به صورت دائمیذخیره شده است ، به خاطر بیاورند. استراتژی ، سیستمها و فرایندهایی که این کار را انجام میدهند ، عموماً با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری نامیده میشود. راه حلهای نرم افزاری که آن را فعال میکنند ، نام نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم افزار CRM را بدست آورده اند.
اهداء جوائز جشنواره غذا به همکاران بازدید : 187
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 23:51